Vann pengar efter lite strul i dagens andra match.

Så var dagens andra match slut. Del Porto vann mot Gasguet. Tvärtemot vad jag trodde på förhand. Men eftersom det är sportstrading jag sysslar med och inte vanlig gambling så gör inte det så mycket.
Jag hade på förhand spelat att Del Porto inte skulle vinna vinna matchen. Men Han gjorde en bra match och breakade Gasguet ganska omgående.  Oddset på Del Porto skönk då ganska kraftigt. Jag behövde ett ganska högt odds på honom för att kunna trada ut och göra vinst.
Men som tur var för mig breakade Gasguet tillbaka direkt. Då höjdes oddset på Del Porto igen, ända till 2,8 där jag valde att spela honom.
Det blev inga stora pengar men iaf säkra pengar. 
 Hade Gasguet vunnit matchen hade jag vunnit 100:-   Nu när Del Porto vann så vann jag 120:-
620 kr + på dagen hitentills

En match kvar att trada ikväll kl 20:00.  Borde kunna bli en slant till.

Vill du lära dig mer om sportstrading som är ett bra och roligt sätt att tjäna pengar?
Besök www.sportstrading.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0