Tjänade fina pengar när svensk åkte ut.

Då åkte precis det största svenskhoppet ut ur Båstads Tennis turnering.  Men vad gör väl det då man ändå tjänat fina pengar på matchen.
Jag hade varit borta underdagen och kom hem när matchen pågott ett tag. Söderling hade som mötte turneringen toppsedade spelare hade planenligt förlorat första sett. Men i andra tog han precis ledningen med 3-0 då jag kom hem.
Jag bokade då Söderling ( Alltså spelade att han inte kommer vinna) till oddset 3,0
En liten stund senare kunde jag spela att han skulle vinna matchen till oddset 3.95. Snabba och säkra pengar blev det.
Då gör det inte inget att Sveriges hopp är ute ur turneringen. Men det r ju klart att det är lite synd.

Förstår du inte uträkningarna och hur jag kunde vinna så besök www.sportstrading.nu för att få all info du behöver om sportstrading.

www.sportstrading.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0