Sköna slantar

Blev mera sköna slantar idag.

Spelade på Haas-Simon.  Haas tog ledningen oh vann första sett. Då spelade jag Lay (Att han inte ska vinna)på honom till 1,42.   Anade att Oddset på han skulle kunna gå upp en aning. Oh myket riktigt så vann Simon andra sett oh oddset på Haas gik upp kraftigt. Jag kunde då spela på att han skulle vinna matchen till oddset. 2,6.  DÅ hade jag skrat matchen. Hur det än skulle sluta så skulle jag gå med vinst. Nu vann Simon matchen.

Spelade även på mathen Karanusic-Gonzalez. En mycket rolig match att trada i.  Började med att spela Lay på Karanusic. Men han började bra och vann första sett klart. Men sen kom Gonzalez igång och vann andra sett. Jag kunde då trada ut till säker vinst. Gonzalez tog sedan greppet  om tredje sett då han fick ett break. Oddset skönt ända till 1,02 på honom. Det är ett riktigt bra spelläge faktiskt.  Om man spelar Lay till oddset 1,02 ( att han inte ska vinna) riskerar man inte mycket. Sätter jag 1000 kronor på det riskerar man bara 20:-. Men om matchen vänder och motståndaren vinner då vinner man 1000 kr.     Sätter man 100 rikserar man bara 2 kr men vinner 100 kr om det går vägen.   Nu blev det som så att Karanusi bröt tillbaka oh oddset på Gonzales gik upp till över 2 ggr.    Snacka om bra läge att trrada tillbaka, vilket jag nu gjorde.

Har även hunnit med ett antal andra trader idag.  + 900:- totalt.

Kommentarer
Postat av: J

Hej!

Jag lade till din blogg bland mina länkar.

Kommer främst blogga om mitt bettande på fotboll.



Kolla gärna in bloggen.

2008-07-28 @ 12:27:54
URL: http://footballsportstrader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0