Gick 1040 kr plus på dagens spel

Blev en bra dag idag också.

Santoro vann planenligt kvällens avslutande match mot Amiritraj.  Tradade ut till oddset 4,2 på Amiritraj. Hade jag väntat en liten stund till så hade jag fått oddset 6,4. Skulle varit lite mer kylig där. Men det är svårt att veta när det rätta läget är.
Men med tanke på hur överlägsen Santoro såg ut just då i matchen borde jag ha avvaktat en liten stund. Även om det i de flesta fall är bäst att trada ut direkt när man har chansen, om man kan uppnå sitt mål.

Gjorde även en sak som jag inte brukar göra. Spelade Santoro till oddset 1,16 utan avsikt att trada. Anledningen till att jag gjorde det var att jag var övertygad om att han skulle vinna. Det här är i vanliga fall rätt farligt och inget jag brukar göra. Men Santoro ska bara inte kunna förlora mot en kille rankad 305 och med 1-0 i set.

Det blev totalt 1040 kr plus idag.

www.sportstrading.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0