Finaler idag. Möjligheter att tjäna fina pengar.

Efter gårdagens lyckade tradande ser jag idag fram emot dagens Tennisfinaler.

Robredo mot Berdych i Båstad. Jag håller Robredo som klar  favorit och väljer att spela Lay ( Spela att han inte vinner ) på Berdych för att sedan trada ut mig till ett högre odds.

Sen har vi Del Porto mot Gasquet i Mercedes Cup. Här håller jag Gasquet som klar favorit och spelar på samma sätt Lay på Del Porto.

Sen ikväll väntar finalen av Campells HOF Classic grästurnering. Santoro mot Amitraj. Santoro bör vinna komfortabelt och jag spelar här Lay på Amitraj.

Det lär säker kunna bli et flertal trader i dessa matcher under matchernas gång.

www.sportstrading.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0